понедељак, 24. април 2017.

Vršac i šef Šaljive kuhinje

Vršac i šef Šaljive kuhinje
Vršac i šef Šaljive kuhinje 
Nacionalni simpozijum zdravstevnih radnika Srbije.Meni je pripapala čast,zajedno sa mojim kolegenicama ,da budem učesnik!Upoznale divne ljude iz cele Srbije ,divno se provele,uživale,šetale i loše vreme nam nije nimalo zasmetalo !
Hotel Srbija u Vršcu i nezaboravni dani...Bik je zaštitni znak hotela !
Ne bi bila ja kad ne bi uslikala i slatkiš poslužen za večeru.Pita sa makom i višnjama-moja omiljena !
Šef Šaljive kuhinje ocenjuje vršačku kafu kao odličnu ~
Švedski sto i razne đakonije,brokoli moje omiljeno povrće !
Vršački boem i moja malenkost !
Hvala mojim koleginicama na divnom druženju.Izvinite ako ste mnogo šetale,meni je bilo prelepo !

Park u centru Vršca,prizor nesvakidašnji,mnooogo zelenila,lipa,daje osećaj smirenosti !
Šaf Šaljive kuhinje u centru Vršca-čisto da se zna !
Katolička crkva u pozadini,prelepa građevina !

Moj omiljeni slatkiš !Poslužen za večeru uz zvuke tambura !
Pogled sa III sprata moje sobe !

Нема коментара:

Постави коментар